Gebruiksaanwijzing /service van het product A1303 van de fabrikant Apple
Ga naar pagina of 11
Impor tant P roduct Information Guide.
3 This Important Product Information Guide contains safety , handling, disposal and r ecycling, regulatory , and software license information, as well as the one-year limit ed warranty for iPhone. ± Read all safety information below and operating instructions before using iPhone to avoid injury .
4 5 Repairing iPhone Never attempt to repair or modify iPhone yourself . iPhone does not contain any user-serviceable parts, ex cept for the SIM card and SIM tray . If iPhone has been submerged in water , punctured , or subjected to a severe fall, do not use it until you take it to an Apple Authoriz ed S ervice Provider .
6 7 Driving Safely Use of iPhone and headphones (even if used only in one ear) while driving a vehicle or riding a bicycle is not recommended and is illegal in some areas. Check and obey the laws and regulations on the use of mobile devices like iPhone in the areas where you drive .
8 9 Choking Hazards iPhone contains small parts, which ma y present a choking hazard to small children. Keep iPhone and its accessories away from small children.
10 11 operation, i Phone’ s SAR measurement may exceed the FCC exposure guideline s if positioned less than 5/8 inch (1 5 mm) from the body . F or optimal mobile device performance and to be sure th.
12 13  Should always keep iPhone more than six inches from their pacemaker when the phone is turned on  Should not carry iPhone in a breast pocket  Should use the ear opposite the pacemaker to minimize the potential for int er ference If you have any r eason to suspect that inter ference is taking place, turn iPhone o ∂ immediately.
14 15 Store iPhone in a place where the temperature is alwa ys between -20º and 45º C (-4º to 1 1 3º F). Don ’t leave iPhone in your car , beca use temperatures in parked cars can exceed this range. When you’ re using iPhone or charging the battery , it is normal for iPhone to get warm.
16 17 Apple One (1) Y ear Limited Warranty Apple’ s warrant y obligations for this hardware product are limited to the terms set forth below: Apple Inc.
18 19 FROM ANY BREACH OF WARRANTY OR CONDITION, OR UNDER ANY OTHER LEGAL THEORY , INCLUDING BUT NO T LIMITED T O LOSS OF USE; LOSS OF REVENUE; LOSS OF ACTU AL OR ANTICIP A TED PROFITS (INCLUDING L OSS.
© 2007 Apple Inc. All rights reserved. Apple, the Apple logo, iTunes, Mac, and Mac OS are trademarks of Apple Inc., registered in the U.S. and other countries. iPhone is a trademark of Apple Inc. The Bluetooth® word mark and logos are owned by the Bluetooth SIG, Inc.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Apple A1303 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Apple A1303 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Apple A1303 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Apple A1303 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Apple A1303 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Apple A1303 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Apple A1303 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Apple A1303 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.