Gebruiksaanwijzing /service van het product UA-767PV van de fabrikant LifeSource
Ga naar pagina of 2
• 90 R egi str os de mem ori a • Clí nic ame nte v ali dad o par a b rin dar pr ec isi ón • R elo j, hor a y fe cha • P r ess ur e R ati ng I ndi cat or™ (I nd ica dor de cla sif ica ció .
LIT :LS767P 01/2011 Es pe ci fi ca ci on es t écn ic as U A - 76 7 P l u s - O n e S te p P l u s M em o ry 1756 Automation P arkway San J ose, CA 95131 www .LifeSourceO nline.com LifeSource es una marca comercial de A&D M edical. ©2011 A&D Medical.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat LifeSource UA-767PV (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen LifeSource UA-767PV heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens LifeSource UA-767PV vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding LifeSource UA-767PV leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over LifeSource UA-767PV krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van LifeSource UA-767PV bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de LifeSource UA-767PV kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met LifeSource UA-767PV . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.