Gebruiksaanwijzing /service van het product C3MRL van de fabrikant Lightolier
Ga naar pagina of 2
Lightolier a Genlyte company www .lightolier .com 631 Airport Road, Fall River , MA 02720 • (508) 679-8131 • Fax (508) 674-4710 We reserve the right to change details of design, materials and finish. © 2007 Genlyte Group LLC • E1107 J ob Infor mation Type: Job Name: Cat.
J ob Infor mation Type: Ca lc u l ite ® E vol u ti on Lensed W al l W as he r C 3 MRL Page 2 of 2 3" Aper ture , MR 1 6 ( 1 2V) Spec. Sheet C3MRL Lightolier a Genlyte company www .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Lightolier C3MRL (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Lightolier C3MRL heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Lightolier C3MRL vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Lightolier C3MRL leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Lightolier C3MRL krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Lightolier C3MRL bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Lightolier C3MRL kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Lightolier C3MRL . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.