Gebruiksaanwijzing /service van het product 350 van de fabrikant Logitech
Ga naar pagina of 3
Logitech® Premium USB Headset 350 Part Number 980374-0403 The Logitech Premium USB Headset 350 delivers a premium audio experience. Featuring plush ear pads and a quality headba nd, it lets you listen to your music, games, and conversations in to tal comfort for hours on end.
Specifications Package Contents Requirements • Prem ium Stere o Dig ital PC Hea dset • Microsoft® Windows® 98SE, 2000, Me or XP • User Guide • Macintosh® OS X + • 1-year limited warranty .
Logitech and Skype Announce Marketing Agr eement Range of co-marketing initiatives includes free trial of fer of Skype Out service with L ogitech USB Headsets.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Logitech 350 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Logitech 350 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Logitech 350 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Logitech 350 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Logitech 350 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Logitech 350 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Logitech 350 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Logitech 350 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.