Gebruiksaanwijzing /service van het product C250 van de fabrikant Logitech
Ga naar pagina of 2
Qui ck -st art gui de 7 8 L o g i t e c h ® W e b ca m C2 50 Quick-s tart guide Logi tec h ® W ebcam C25 0 E n g l i s h Cho ose y our ins tal l Logitec h recommends installing both your w ebcam and Log it ec h Vid software. If y ou do not wa nt Log it ech Vid, ple ase pi ck an oth er typ e o f ins ta lla tio n a nd ski p t o s tep 8.
w w w . l o g i t ec h . c o m / s u p p o rt 1-866-934-5644 © 2009 Logitech. All rights r eserved. Logit ech, the Logitech logo, and ot her Logitech marks ar e owned by Logit ech and may be regist ered. All other trademarks are t he property of their respective owners.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Logitech C250 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Logitech C250 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Logitech C250 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Logitech C250 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Logitech C250 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Logitech C250 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Logitech C250 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Logitech C250 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.