Gebruiksaanwijzing /service van het product G15 van de fabrikant Logitech
Ga naar pagina of 2
U S B 3 4 Logitech ® G a m i n g S o f t w a r e I n s t a l l I n s t a l l ENGLISH Information: For mor e information r egar ding your Logit ech ® device or Logitec h support, consult Logitech's Important Inf ormation document or the help syst em in the Logitec h Software.
w ww . l o g it e c h . co m /s u p p o rt Austr ia +43-(0)1 502 22 1 348 Dutc h: + 32-(0) 2 626 89 60; F renc h: + 32-(0) 2 626 89 62 L oc a t i o n H o t l i n e T echn ical Help (Ai de T ec hniq ue.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Logitech G15 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Logitech G15 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Logitech G15 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Logitech G15 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Logitech G15 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Logitech G15 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Logitech G15 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Logitech G15 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.