Gebruiksaanwijzing /service van het product 6SWCE van de fabrikant Marvel
Ga naar pagina of 12
41010401 Rev . B Mar vel Industries P .O. Box 997 Richmond, IN 47375-0997 800.428.6644 www .lifeluxur ymar vel.com All specifications and product designs subject to change without notice. Such revisions do not entitle the buyer to corresponding changes, improvements additions, replacements or compensation for previously purchased products.
NOTES.
E E n n t t i i r r e e P P r r o o d d u u c c t t L L i i m m i i t t e e d d O O n n e e Y Y e e a a r r P P a a r r t t s s a a n n d d L L a a b b o o r r W W a a r r r r a a n n t t y y Mar vel .
If Y ou Do Need Ser vice If you do need ser vice, contact your dealer or the manufacturer . In any correspondence, refer to the model number and serial number of your unit which is located on the upper left hand side of the wall liner . Retain you proof of purchase.
Possible Causes/Solutions • Interior needs cleaning • Cabinet not level • W eak floor • Cabinet not level • W eak floor • T ube burned out • No power at outlet • ”ON/OFF” button pr.
CARE AND CLEANING OF YOUR WINE CELLAR Inser t Wine Bottles The six roll-out shelves each hold eight bottles. See figure 4 for typical wine bottle spacing. T all bottles should not be loaded on the bottom rack because they may prevent the door from closing.
CARE AND CLEANING OF YOUR WINE CELLAR Inser t Wine Bottles The six roll-out shelves each hold eight bottles. See figure 4 for typical wine bottle spacing. T all bottles should not be loaded on the bottom rack because they may prevent the door from closing.
Possible Causes/Solutions • Interior needs cleaning • Cabinet not level • W eak floor • Cabinet not level • W eak floor • T ube burned out • No power at outlet • ”ON/OFF” button pr.
If Y ou Do Need Ser vice If you do need ser vice, contact your dealer or the manufacturer . In any correspondence, refer to the model number and serial number of your unit which is located on the upper left hand side of the wall liner . Retain you proof of purchase.
E E n n t t i i r r e e P P r r o o d d u u c c t t L L i i m m i i t t e e d d O O n n e e Y Y e e a a r r P P a a r r t t s s a a n n d d L L a a b b o o r r W W a a r r r r a a n n t t y y Mar vel .
NOTES.
41010401 Rev . B Mar vel Industries P .O. Box 997 Richmond, IN 47375-0997 800.428.6644 www .lifeluxur ymar vel.com All specifications and product designs subject to change without notice. Such revisions do not entitle the buyer to corresponding changes, improvements additions, replacements or compensation for previously purchased products.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Marvel 6SWCE (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Marvel 6SWCE heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Marvel 6SWCE vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Marvel 6SWCE leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Marvel 6SWCE krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Marvel 6SWCE bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Marvel 6SWCE kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Marvel 6SWCE . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.