Gebruiksaanwijzing /service van het product TMB-80 van de fabrikant Meade
Ga naar pagina of 2
Signature Signature Signature Signature Signature Series Series Series Series Series TMB Optical TMB-80 Tho m a s M. B a ck Congratulations on your purchase of our 80mm f/6.
CLEANING The best policy is not to let the lens get dirty and/or dusty in the first place. The regular use of the dust caps is highly recommended. However , no amount of preventative measures will keep your objective from eventually collecting dust and airborne pollutants on the first optical surface.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Meade TMB-80 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Meade TMB-80 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Meade TMB-80 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Meade TMB-80 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Meade TMB-80 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Meade TMB-80 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Meade TMB-80 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Meade TMB-80 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.