Gebruiksaanwijzing /service van het product 745-190 van de fabrikant Melissa
Ga naar pagina of 10
ART .NR. 745-190 ® DK K af fem aski ne ... .... ... .... ... .... ... .... ... .... ... .... ... .... ... .... ... .... ... .... ... .... ... .... ... .... 2 SE K af feb rygg ar e ..... ... .... ... .... ... .... ... .... ... .... ... .... ... .... .
INTRODUKTION For at d u ka n få mes t mu lig glæd e af dit nye appa rat, bed er v i di g ge nnem læse den ne brug sanv isni ng, før du t ager app arat et i brug . V i a nbef aler dig des uden at gemm e brug sanv isni ngen , hv is d u se ner e s kull e få bru g for at g enop fris ke a ppar atet s fu nkti oner .
OVERSIGT OVER APP ARA TETS DELE 1. Hånd tag 2. V andbeho lder 3. T rag thol der 4. Glas kand e 5. Låg på g lask ande 6. Knap til åbn ing af l åg 7. Hånd tag 8. V armepla de 9. Dryp stop funk tion 10. Fil tert ragt 11. Hån dtag med lås etap per 12.
AFKALKNING Da der er kalk i almindeligt postevand, vil der med tiden aflejres kalk i selve apparatet. Denne kalk kan løsnes ved hjælp af eddike- syre (IKKE almindelig husholdningseddike) eller kalkfjer ner , der bl.
INTRODUKTION För att du s kall få ut s å my cket som möj ligt av d in n ya a ppar at b ör d u lä sa i geno m de nna bruk sanv isni ng i nnan du anvä nder app arat en förs ta g ånge n. V i re komm ende rar att du sp arar bruk sanv isni ngen för fra mtid a br uk.
BESKRIVNING A V APP ARA TENS DELAR 1. Hand tag 2. V attenbe håll ar e 3. T rat thål lar e 4. Glas kann a 5. Lock 6. Kna pp f ör a tt ö ppna loc ket 7. Hand tag 8. Värm epla tta 9. Dr opps topp 10. Fi lter håll ar e 11. Ha ndta g me d lå sspr inta r 12.
A VKALKNING Kalk et i van ligt kra nvat ten gör att avla grin gar grad vis kan bild as i nuti app arat en. Dess a kalk avla grin gar kan avlä gsna s me d ät tiks yra (INT E va nlig vi näge r) e ller avk alkn ings mede l so m går att köpa i b l.a.
8 INTRODUCTION T o get t he b est out of y our new appl ianc e, plea se r ea d th is u ser guid e ca re full y bef or e usin g it for the fir st t ime.
9 KEY TO MAIN COMPONENTS OF THE APPLIANCE 1. Hand le 2. W ate r r eser voir 3. Funn el h olde r 4. Glas s po t 5. Lid 6. Butt on f or o peni ng l id 7. Hand le 8. Hotp late 9. Drip sto p 10. Fil ter funn el 11. Han dle with loc k st uds 12. Pla stic fil ter (can be re plac ed b y pap er filt ers) 13.
10 DESCALING The lime con tent of or dina ry t ap w ater mea ns lime scal e ma y gr adua lly be d epos ited ins ide. This lim esca le m ay b e lo osen ed u sing ace tic acid (NO T or di nary vin egar ) or des cale r , avai labl e in sup erma rket s, e tc.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Melissa 745-190 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Melissa 745-190 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Melissa 745-190 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Melissa 745-190 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Melissa 745-190 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Melissa 745-190 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Melissa 745-190 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Melissa 745-190 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.