Gebruiksaanwijzing /service van het product C4 van de fabrikant Arctic Cooling
Ga naar pagina of 2
Page 1 of 2 Press Releas e For immediat e release ARCTIC C3 / C4 C AR CHA RGER Keep your mobile phone and iPod fully charged on the road (Pfäffikon/S witzerland, 19 March 2010) No time to recharge your pla yer at hom e when you are r ushing out? Then get a US B car char ger.
Page 2 of 2 About ARCTIC COOLING ARCTIC C OOLING is the trusted lea der in IT hardware design, speciali zed in prov iding eff icient and q uiet thermal cooling sol utions f or la ptops and PCs. Its co re prod uct c ategories include C PU an d VGA co olers, case fans, PC cases and PSUs.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Arctic Cooling C4 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Arctic Cooling C4 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Arctic Cooling C4 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Arctic Cooling C4 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Arctic Cooling C4 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Arctic Cooling C4 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Arctic Cooling C4 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Arctic Cooling C4 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.