Gebruiksaanwijzing /service van het product XP3242 van de fabrikant Abocom
Ga naar pagina of 2
24 10/100 + 2G Web/SNMP Switch XP-3242 is a high performance web-managed SNMP Layer 2 switch that provides users with switched 24 10/100Mbps Ethernet and 2 Gigabit ports. It is very suitable for a company to build a network, not only at the beginning phase, but also expanding into the future.
Support Port-Trunking with flexible load di stribution control a nd fail-over functions Provide 7 trunk groups of up to 4 member ports within 26 ports Support ingress port security mode .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Abocom XP3242 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Abocom XP3242 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Abocom XP3242 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Abocom XP3242 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Abocom XP3242 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Abocom XP3242 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Abocom XP3242 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Abocom XP3242 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.