Gebruiksaanwijzing /service van het product F-565 van de fabrikant Muratec
Ga naar pagina of 2
D YNAMIC Digital Document Deliv er y The new F-565 from M uratec quickly converts paper documents into high-quality digital images that are easy to read, manage and share.
FEA TURES AND BENEFITS MK3169 As an ENERGY ST AR ® partner , M uratec America, Inc. has determined th at these products meet the ENERGY ST AR ® guidelines for energy efficiency . Muratec, the M uratec logo and all Muratec product and feature names are trademarks of M uratec America, Inc.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Muratec F-565 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Muratec F-565 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Muratec F-565 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Muratec F-565 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Muratec F-565 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Muratec F-565 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Muratec F-565 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Muratec F-565 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.