Gebruiksaanwijzing /service van het product DSP2 van de fabrikant Ashly
Ga naar pagina of 2
Preset, Remote & Standby Wiring Specifications Optional Protea ne DSP Input Card Latency Analog - 1.512 ms at 48KHz sampling. Digital - 0.784 ms at 96KHz sampling. A/D, D/A Converters: 24-bit DSP 32-bit, floating-point Digital Input Type AES/EBU 24 bit 44.
PE DSP The Protea ne -DSP cards are only for use in Ashly PE-Series (Protea Enabled) amplifiers. The DSP-1 and DSP-2 cards offer a wide range of digital features that extend the functionality of your PE-Series amplifier. Installation If the Protea ne -DSP Option Card was ordered with your amplifier, no installation is necessary.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Ashly DSP2 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Ashly DSP2 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Ashly DSP2 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Ashly DSP2 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Ashly DSP2 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Ashly DSP2 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Ashly DSP2 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Ashly DSP2 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.