Gebruiksaanwijzing /service van het product OHCM-200 van de fabrikant Nady Systems
Ga naar pagina of 2
Thanks for purchasing the Nady OHCM-200 Overhead Hang- ing Condenser Microphone! This microphone is a wide-range back electret condenser with a cardioid polar pattern.
N A D Y S Y S T E M S , I n c . 6701 Shellmound Street • Emeryville, CA 94608 T el: 510.652.2411 • Fax: 510.652.5075 • www .nady .com PRECAUTIONS AND CARE OF YOUR OHCM-200 • The microphone should ne ver be dropped or subjected to extreme shock.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Nady Systems OHCM-200 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Nady Systems OHCM-200 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Nady Systems OHCM-200 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Nady Systems OHCM-200 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Nady Systems OHCM-200 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Nady Systems OHCM-200 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Nady Systems OHCM-200 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Nady Systems OHCM-200 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.