Gebruiksaanwijzing /service van het product SCM 960 van de fabrikant Nady Systems
Ga naar pagina of 2
Y our SCM 960 microphone was carefully packed at the factory , and the shipping carton (or carr ying case) was designed to protect the unit during shipping. Please retain this container for subsequent transport and in the highly unlikely event that you ever need to return your microphone for ser vicing.
Y our SCM 960 microphone can be used with the optional Nady SSM-3 spider shock mount (or equivalent), which uses an elastic suspension to isolate the microphone from vibration, thereby lowering noise transmitted to the microphone from the stand.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Nady Systems SCM 960 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Nady Systems SCM 960 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Nady Systems SCM 960 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Nady Systems SCM 960 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Nady Systems SCM 960 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Nady Systems SCM 960 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Nady Systems SCM 960 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Nady Systems SCM 960 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.