Gebruiksaanwijzing /service van het product SCM900 van de fabrikant Nady Systems
Ga naar pagina of 2
USER GUIDE SCM 900 UNPACKING, INSPECTION, STORAGE AND TRANSPORT Y our SCM 900 microphone was carefully pac ked at the f actor y , and the shipping car ton (or carr ying case) w as designed to protect the unit during shipping.
(U .S.) Should your Nady microphone require ser vice , please contact the Nady Ser vice Depar tment via telephone at (510) 652- 2411 or e-mail at ser vice@nady .com. (INTERNA TIONAL) F or ser vice , please contact the Nady distrib utor in your countr y through the dealer from whom you pur chased this product.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Nady Systems SCM900 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Nady Systems SCM900 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Nady Systems SCM900 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Nady Systems SCM900 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Nady Systems SCM900 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Nady Systems SCM900 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Nady Systems SCM900 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Nady Systems SCM900 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.