Gebruiksaanwijzing /service van het product Protea System II 4.24C van de fabrikant Ashly
Ga naar pagina of 2
Protea System II 4.24C The programmable digital crossov er shall consist of four inputs and eight outputs with the ability to assign any output to any input.
Ashly Audio Inc. , 847 Holt Road, Webster , NY 14580-9103, T oll Free (800) 828-6308, T elephone (585) 872-0010, FAX (585) 872-0739 Internet: http://www .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Ashly Protea System II 4.24C (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Ashly Protea System II 4.24C heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Ashly Protea System II 4.24C vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Ashly Protea System II 4.24C leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Ashly Protea System II 4.24C krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Ashly Protea System II 4.24C bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Ashly Protea System II 4.24C kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Ashly Protea System II 4.24C . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.