Gebruiksaanwijzing /service van het product VHM7 van de fabrikant Nady Systems
Ga naar pagina of 2
USER GUIDE VHM-7 V ocal & Harmonica Micr ophone UNP ACKING, INSPECTION, STORAGE AND TRANSPOR T Y our VHM-7 microphone was carefully packed at the factory in a soft carrying pouch to protect the unit during shipping.
SER VICE (U.S.) Should your Nady microphone require service, please contact the Nady Service Department via telephone at (510) 652- 241 1 or e-mail at service@nady .com. (INTERNA TIONAL) For service, please contact the Nady distributor in your country through the dealer from whom you purchased this product.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Nady Systems VHM7 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Nady Systems VHM7 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Nady Systems VHM7 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Nady Systems VHM7 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Nady Systems VHM7 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Nady Systems VHM7 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Nady Systems VHM7 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Nady Systems VHM7 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.