Gebruiksaanwijzing /service van het product 320La-R van de fabrikant NEC
Ga naar pagina of 2
GETTING STARTED ! Follow these steps to become fam iliar with your server documentation and to com plete your installation successfully. 1 Checking the Accessory Box The accessory box contains: Keys for the LOCKED front door** EXPRESSBUILDER bootabl e CD-ROM containing setup utilit ies, maintenance tools and system document ation.
Copyright 2001, 2002 NEC Solutions (A merica) Inc. Trademarks Adobe and Acrobat are tradem arks of Adobe Systems, Inc. ESMPRO is a r egistered trademar k of NEC Corporation. Microsoft and W indows 2000 are register ed trademarks of Micr osoft Corporation.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat NEC 320La-R (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen NEC 320La-R heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens NEC 320La-R vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding NEC 320La-R leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over NEC 320La-R krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van NEC 320La-R bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de NEC 320La-R kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met NEC 320La-R . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.