Gebruiksaanwijzing /service van het product Esmpro 320La van de fabrikant NEC
Ga naar pagina of 2
GETTING STARTED ! Follow these steps to become familiar with your server documentation and to complete your installation successfully. 1 Checking the Accessory Box The accessory box contains: Keys for the LOCKED front door** EXPRESSBUILDER bootable CD-ROM containing setup utilities, maintenance tools and system documentation.
Copyright 2001, 2002 NEC Solutions (America) Inc. Trademarks Adobe and Acrobat are trademarks of Adobe Systems, Inc. ESMPRO is a registered tr ademark of NEC Corporation. Microsoft and Windows 2000 are r egistered trademarks of Micr osoft Corporation.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat NEC Esmpro 320La (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen NEC Esmpro 320La heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens NEC Esmpro 320La vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding NEC Esmpro 320La leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over NEC Esmpro 320La krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van NEC Esmpro 320La bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de NEC Esmpro 320La kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met NEC Esmpro 320La . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.