Gebruiksaanwijzing /service van het product ServerCare Express5800/FT van de fabrikant NEC
Ga naar pagina of 14
ServerCare sm .
.
Proprietary Notice and Liability Disclaimer The information disclosed in this document, includi ng all designs and related materials, is the valuable propert y of NEC Solutions (America), Inc.
.
C o n t e n t s Introduction ................................................................................... 1 Program Hi ghlights ......................................................................... 1 Warranty Re gistration .................
1 S e r v e r C a r e S e r v i c e Introduction N E C S o l u t i o n s ( A m e r i c a ) I n c . o f f e r s o n e o f t h e s t r o n g e s t w a r r a n t y p r o g r a m s i n t h e f a u l t t o l e r a n t c o m p u t e r i n d u s t r y .
2 S e r v e r C a r e S e r v i c e W a r r a n t y R e g i s t r a t i o n Y o u m u s t r e g i s t e r y o u r s y s t e m o n l i n e a t : http://www.necsam.com/registration U p o n r e c e i p t o f t h e r e g i s t r a t i o n i n f o r m a t i o n , y o u w i l l b e r e g i s t e r e d f o r S e r v e r C a r e S e r v i c e .
3 S e r v e r C a r e S e r v i c e O N S I T E N E X T B U S I N E S S D A Y S E R V I C E U P G R A D E S : A n a u t h o r i z e d s e r v i c e t e c h n i c i a n w i l l b e o n s i t e t h .
4 S e r v e r C a r e S e r v i c e Registere d Limited Warranty N E C S o l u t i o n s ( A m e r i c a ) w a r r a n t s t h i s P r o d u c t t o b e f r e e f r o m d e f e c t s i n m a t e r i a.
5 S e r v e r C a r e S e r v i c e ♦ A c c i d e n t , m i s u s e , a b u s e , n e g l e c t , f i r e , w a t e r , l i g h t n i n g o r o t h e r a c t s o f n a t u r e , i m p r o p e r s t .
6 S e r v e r C a r e S e r v i c e E x p r e s s 5 8 0 0 / F T S e r v e r C a r e c u s t o m e r s i n t h e c o n t i n e n t a l U . S . a n d C a n a d a h a v e o n e p h o n e n u m b e r t o .
7 S e r v e r C a r e S e r v i c e N E C S O L U T I O N S ( A M E R I C A ) M A K E S N O O T H E R E X P R E S S W A R R A N T Y W I T H R E S P E C T T O T H I S P R O D U C T .
8 S e r v e r C a r e S e r v i c e I t ’ s q u i c k a n d c o n v e n i e n t t o r e g i s t e r y o u r n e w N E C S o l u t i o n s ( A m e r i c a ) E x p r e s s 5 8 0 0 / F T S e r v e r s o t h a t y o u ’ l l r e c e i v e t h e f a s t e s t s e r v i c e a n d s u p p o r t w e h a v e t o o f f e r .
2 S e r v e r C a r e S e r v i c e .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat NEC ServerCare Express5800/FT (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen NEC ServerCare Express5800/FT heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens NEC ServerCare Express5800/FT vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding NEC ServerCare Express5800/FT leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over NEC ServerCare Express5800/FT krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van NEC ServerCare Express5800/FT bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de NEC ServerCare Express5800/FT kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met NEC ServerCare Express5800/FT . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.