Gebruiksaanwijzing /service van het product Standard/300 van de fabrikant NEC
Ga naar pagina of 11
NECCare TM ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ .
Proprietary Notice and Liability Disclaimer The information disclos ed in this docum ent, in cluding all designs and related materials, is the valuable property of NEC Corporation of America, (“NE CAM”) and/or its licensors.
Contents Introduction ......................................................................................................................... 4 4 4 5 5 5 6 6 6 7 7 8 Warranty Registration .............................................................
Introduction NEC Corporation of A merica, “NECAM”, offers one of the strongest warranty program s in the computer industry. This document will focus on the N ECCare Standard Warran ty Program for the Express5800/300 Series Fault Tolerant Servers. Warranty Registration For efficient service, register your system online at: http://www.
Supplemental Professional Service NECCare Services are designed to reduce risks and protect your IT investment with the NEC Express5800/300 Series Server through warranty and maintenance, implementation/installation and relocation services.
Registered Limited Warranty NEC Corporat ion of America w arrants this Pro duct to b e free from defects in material and work manship, and agrees to repair or replace any part of the enclosed unit that proves defective under these terms and conditi ons.
♦ Accident, misuse, abuse, neglect, fire, water, lightning or other acts of nature, improper storage, unauthorized Product modification, or failure to follow instruc tions suppl ied with the Produc t. ♦ Alteration, repair or attempted repair by anyone not author ized by NEC Corporation of Ameri ca.
NEC Corporation of America may require that you provide th e original bill of sale or receipt as proof of purchase in order to obtain warranty serv ice. Please retain su ch proof of purchase with your r ecords For easy reference, write down your Serial Number here and keep this docume nt in a safe and acce ssible loc ation.
Note: Some states and provin ces do not a llow the exc lusion or limit ation of incidental or consequ ential d amages, so the above limitation or exclusion may not apply to you. Some states do not allow limitations on how long an implied warranty lasts, so the above lim itation may not apply t o you.
NECCare Service.
■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat NEC Standard/300 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen NEC Standard/300 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens NEC Standard/300 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding NEC Standard/300 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over NEC Standard/300 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van NEC Standard/300 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de NEC Standard/300 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met NEC Standard/300 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.