Gebruiksaanwijzing /service van het product C670 van de fabrikant Netac Tech
Ga naar pagina of 2
On the LCD 1) Playback: Indicates the playback status with different logos. 2) Repeat mode: NORMAL/REPE AT TRACK/REPE AT ALL/SHUFFLE. 3) A-B repeating: Indicates if A-B repeating is selected. 4) Sound Mode: Indicates the EQ, such as NORMAL, ROCK, JAZZ, CLAS- SICAL and POP.
FM, LINE-IN, Mic, then press to enter “ Enc ” setting. Enc Select ” Enc ” , and you can set the format of record by press as:MP3, IM ADPCM, MS ADPCM or PCM, then press to enter “ Channels ” setting.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Netac Tech C670 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Netac Tech C670 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Netac Tech C670 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Netac Tech C670 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Netac Tech C670 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Netac Tech C670 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Netac Tech C670 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Netac Tech C670 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.