Gebruiksaanwijzing /service van het product AM5066 van de fabrikant NetComm
Ga naar pagina of 2
Rave III USB Modem A M 5 0 6 6 – V . 9 2 D a t a / F a x M o d e m Now with V .92 and auto fallback for full compatibility Bus Powered – no external power supply needed USB hot swappable Plug &.
NETCOMM LIMITED ABN 85 002 490 486 PO Box 1200, Lane Cove NSW 2066 Australia P: 02 9424 2070 F: 02 9424 2010 E: sales@netcomm.com.au W: www.netcomm.com.au T rademarks and registered trademarks are the property of NetComm Limited or their respective owners.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat NetComm AM5066 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen NetComm AM5066 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens NetComm AM5066 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding NetComm AM5066 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over NetComm AM5066 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van NetComm AM5066 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de NetComm AM5066 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met NetComm AM5066 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.