Gebruiksaanwijzing /service van het product NB3 van de fabrikant NetComm
Ga naar pagina of 2
ADSL Y our essential high-speed ADSL connection for home or office Now you can enjoy ADSL (Asymmetric Digital Subscriber Line) technology to access the Internet at speeds up to 150 times faster than a 56 K dial-up – quickly and easily .
Y our Netcomm dealer: NetComm is Australia ’ s dynamic data communications and networking solutions provider . For more information on this and other NetComm products, please visit www .netcomm.com.au NetComm Limited ABN 85 002 490 486 PO Box 1200, Lane Cove NSW 2066 Australia.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat NetComm NB3 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen NetComm NB3 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens NetComm NB3 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding NetComm NB3 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over NetComm NB3 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van NetComm NB3 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de NetComm NB3 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met NetComm NB3 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.