Gebruiksaanwijzing /service van het product NB750 van de fabrikant NetComm
Ga naar pagina of 2
N B 7 50 2 - P o r t Lo a d Ba l a n c i n g Ro u t e r Bandwidth Control E-mail Alerts DoS Firewall NetComm ’ s NB750 Load Balanc ing Route r is a n ext g enera tion Broa dband har dwar e de vice aim ed a t im prov ing the rel iabi lity a nd s peed of Inte rnet services .
Power 2 x WAN Por ts L AN Por t Reset Internet NB750 Load Balancing Router Hub/Switch PC PC PC Broadband Modem 1 Broadband Modem 2 WAN 2 WAN 1 TE CHNICAL S PE CIFICA TIO NS HA RDWAR E • WAN Port : 2.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat NetComm NB750 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen NetComm NB750 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens NetComm NB750 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding NetComm NB750 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over NetComm NB750 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van NetComm NB750 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de NetComm NB750 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met NetComm NB750 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.