Gebruiksaanwijzing /service van het product i2004 van de fabrikant Nortel
Ga naar pagina of 14
Part No. P0995216 03 Business Comm unications Mana g er i2004 Internet T e lephone User Guide.
.
3 i2004 I nternet Telephone User Guid e Getting star ted The Busine ss Commun ications Manager i2004 I ntern et Telepho ne brin gs voic e and da ta to your desktop.
4 Getting started P099521 6 03 i2004 b utton and light des criptions Figure 2 shows th e i2004 Internet Teleph one light s and bu ttons. Figure 2 i2004 Int ernet T elep hone b uttons Table 1 s hows a des cripti on of th e lights and but tons.
Getting star ted 5 i2004 In ternet T elephone U ser Guide i2004 telephone disp la y There ar e thre e areas t o the i 2004 te lephon e display : • Butto n label ar ea • Inf orm ation are a • Feature optio ns area Leave Me ssag e butto n (prog r ammabl e me mor y button #09) Allow s y ou to send v oice m ail mess ages .
6 Getting started P099521 6 03 Figure 3 shows an example o f the dis play an d describ es each area. Figure 3 Display area Button label area The butto n labe l area sho ws the l abel and s tatus of the si x programmabl e memory b uttons. For more in format ion ab out these button s, ref er to “Pro gram me mory butt ons” o n page 12 .
Getting star ted 7 i2004 In ternet T elephone U ser Guide About y o ur programmable b uttons Your Syste m Administra tor as signs the six pr ogrammable b uttons as line, inter com or memory buttons . The la bel for each bu tton app ear s on the dis play nex t to the but ton.
8 Getting started P099521 6 03.
9 i2004 I nternet Telephone User Guid e Features a nd b uttons This sec tion de scribes some of t he i20 04 Inte rnet T elephone b uttons and call fea tures : • Basic call fe ature s • Na vig atio.
10 Features and button s P099521 6 03 Internal calls using inter com buttons 1 Lift t he hands et. 2 Press an inter com b utton. 3 Dial the e xtension number .
Feature s and butto ns 11 i2004 In ternet T elephone U ser Guide Mute • While on a call, pre ss to tur n the micro phone of f. The b utton li ghts wh en the microphone is of f. • Press aga in to t urn the mi crophon e on. • Use on hand set, Han dsfre e or hea dset cal ls.
12 Features and button s P099521 6 03 T o vie w your Call Log: 1 Press to vie w old items. Press to vi e w ne w items. Press to retu rn to t he last v iewed item . 2 Press an d to mov e th rough you r ite ms. 3 Press and to vie w more infor mation o n an item.
Feature s and butto ns 13 i2004 In ternet T elephone U ser Guide Features 1 Press Fe ature *3. 2 Press a memory b utton. 3 Press Fe ature and ente r the f eature c ode. 4 Press OK to store the feat ure cod e. Erase memory b uttons 1 Press Fe ature *1.
14 Features and button s P099521 6 03.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Nortel i2004 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Nortel i2004 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Nortel i2004 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Nortel i2004 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Nortel i2004 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Nortel i2004 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Nortel i2004 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Nortel i2004 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.