Gebruiksaanwijzing /service van het product P0911951 van de fabrikant Nortel Networks
Ga naar pagina of 10
www.nortelnetwo rks.com © 2000 N ortel Network s P0911 951 Iss ue 01 Enterprise Edge 2. 0 V oice Messaging AMIS Use r Guide.
.
P0911951 Issue 01 Enterprise Edge 2.0 Voice Mess aging AM IS User Guide Enterprise Edge 2. 0 V oice Mess aging AMIS User Guide Learning About AMIS Audio Messaging Interchange Specification (AMIS) is a telecommunication solution to networking remote voice message systems.
4 Enterprise Edge 2.0 Voice Messaging AMIS User Guide Enterprise Edge 2.0 Vo ice Messag ing AMIS U ser Guide P0911951 Is sue 0 1 Sending a network message The figure Sending a network message illustrates how network messages are sent between different company sites on the same network.
Enterprise Edge 2. 0 Voice Me ssaging AM IS User Guide 5 P0911951 Issue 01 Enterprise Edge 2.0 Voice Mess aging AM IS User Guide Site-Based Addressing Site-Based Addressing lets you specify where a voice message is delivered. You can send a voice message to any person inside or outside of your company who has an AMIS address.
6 Enterprise Edge 2.0 Voice Messaging AMIS User Guide Enterprise Edge 2.0 Vo ice Messag ing AMIS U ser Guide P0911951 Is sue 0 1 Sending an A MIS Network Message using Direct Addressi ng Direct Addressing lets you send a voi ce message to a mailbox at a different location on a network.
Enterprise Edge 2.0 Vo ice Messaging A MIS User G uide 7 P0911951 Issue 01 Enterprise Edge 2.0 Voice Mess aging AM IS User Guide Sending an A MIS Network Message usin g Site- Based Addressing Site-Based Addressing lets you send a message to a mailbox at another loca tion on the network.
8 Enterprise Edge 2.0 Voice Messaging AMIS User Guide Enterprise Edge 2.0 Vo ice Messag ing AMIS U ser Guide P0911951 Is sue 0 1 Sending a Network Message usi ng a Network Deliver y Mailbox A Network Delivery Mailbox i s a pre-programmed direct address to a mailbox at a different site on the AMIS network.
Enterprise Edge 2.0 Vo ice Messaging A MIS User G uide 9 P0911951 Issue 01 Enterprise Edge 2.0 Voice Mess aging AM IS User Guide Replying to Network Messages When a Network Message is left in your mailbox, you can reply to the message using the Enterprise Edge Voice Messaging message Reply Feature.
10 Enterprise Edge 2.0 Voice Me ssaging AMIS User Guide Enterprise Edge 2.0 Vo ice Messag ing AMIS U ser Guide P0911951 Is sue 0 1.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Nortel Networks P0911951 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Nortel Networks P0911951 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Nortel Networks P0911951 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Nortel Networks P0911951 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Nortel Networks P0911951 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Nortel Networks P0911951 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Nortel Networks P0911951 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Nortel Networks P0911951 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.