Gebruiksaanwijzing /service van het product T7208 van de fabrikant Nortel Networks
Ga naar pagina of 2
9 OUR4TELEPHONE g -UTEB UTTON 4 UR NST HEMICR OPHONEOF F ORON WHEN Y OUA REON A CALL t (EADSETB UTTON 4 UR NSTHEHEADSETMOD.
Check w hat is programmed on your buttons. 1. Press ≤•‚ . 2. Press the b utton(s) that you w ant to check. 3. Read the d i spla y . Butt on assignment examples are shown belo w. 4. P res s ≤ when finished. Use the b utton label s tr ip on th e telephone t o show what is progr am med on the butto ns.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Nortel Networks T7208 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Nortel Networks T7208 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Nortel Networks T7208 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Nortel Networks T7208 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Nortel Networks T7208 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Nortel Networks T7208 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Nortel Networks T7208 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Nortel Networks T7208 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.