Gebruiksaanwijzing /service van het product NP-4046-100 van de fabrikant Nortel
Ga naar pagina of 10
© 2002 Nor tel Net work s P0988 138 06 B usines s Commun ications Manage r N etV ision T elephone a nd N etV i sion Dat a T e lephone IP T el ephone Feat ure Car d (Model #: NP-40 46-100).
T rad ema rks NOR TE L NET WORKS an d Busin es s Communi ca ti ons Manage r ar e tr ad em ar k s of No rt el N e two r ks . Sy mb ol , Spe ct rum2 4, and Net V isio n ar e tr ade mark s of Symbol T echnol ogie s, I nc.
P a ge 3 A h andset user guide i s su pplie d wit h e ach Sym bol ® Ne tVisi on han dset whi ch desc r ib es, in detai l, ho w to use t he b ut tons on t he han dset, inc ludi ng any dat a-rel ate d but tons f ound o n th e Net V i sion Da ta p hone.
P a ge 4 So m e o f th e Ne tVis ion and Net Visi on Data tele phone c all f eatu res are con figur ed t hrough t he Ne tVis ion P hon e Admi nistr ator .
P a ge 5 So m e o f th ese feat ures ma y be pr ogr amme d onto t he menu . Re fer t o Acc e ss i n g t h e m en u fe at u r es f or di rect ions ab out how t o us e f eatur es progr ammed on t he menu . N ote t hat you can als o manu ally act i vat e menu f eat ures wit h th e codes giv e n belo w .
P a ge 6 If y ou a re a hun t g roup me m b er , y ou ha v e ac cess to H unt group f eature s. N ote: Alte r na te la nguage choi ces onl y w ork f o r system -ge ner ated ca ll f e atur es . A utom atic ally redial the l a st e xternal tele phone n umber that y ou dial e d.
P a ge 7 and zone 0, 1, 2, 3, 4, 5, or 6 Mak e a page a nnounce ment to all, or to a spec ific g ro up of t eleph ones , thro ugh th e tel ephone speak ers . Zone 0 p age s all z ones. Ex ter nal p age Mak e a page a nnounce ment th rough an e x ter n al lo uds pea k er syst e m.
P a ge 8 T o sc roll through the speed-d ial l ist: 1. Pre ss once . 2. Scr oll t hrou gh the l ist s hown on t he displ ay t o fin d th e n um b er yo u wan t. 3. Pre ss . D ial a n ex ternal t elep hon e n um b er usi ng a t wo-di g it co de ( 01 to 70 ).
P a ge 9 – T o find the n e wes t p a r ke d c a ll: Enter . (Th is code can also be ass igne d to t he f eat ure men u.) The call tha t was park ed las t wil l be come th e ac tiv e call on y o ur int ercom ke y . When y o u re park a ca ll, r e gardles s of when it was r ecei v ed, i t be comes the ne wes t park ed ca ll.
P a ge 10 An sw er an e xternal call tha t is rin ging on a l in e that has b een pl ac ed int o a R ingin g Servic e sched ule from an y telep hone i n y our sys tem. Th is f eat ure do es no t work f o r a pr iv ate line . Mak e a n annou ncemen t or begin a conv e rsat ion thro ugh the spe ak er of anot h er te leph one in th e s yste m .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Nortel NP-4046-100 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Nortel NP-4046-100 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Nortel NP-4046-100 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Nortel NP-4046-100 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Nortel NP-4046-100 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Nortel NP-4046-100 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Nortel NP-4046-100 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Nortel NP-4046-100 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.