Gebruiksaanwijzing /service van het product HW-2G van de fabrikant Nu-Vu
Ga naar pagina of 2
F ood Ser vice Systems NU-VU ® Bread Cabinet ® Project Item Quantity ® NU-VU ® Food Service Systems www .nu-vu.com 5600 13th Street Menominee, MI 49858 1-800-338-9886 T oll Free 1-906-863-4401 Pho.
® NU-VU ® Food Service Systems www .nu-vu.com 5600 13th Street Menominee, MI 49858 1-800-338-9886 T oll Free 1-906-863-4401 Phone 1-906-863-5889 Fax ® Food Service Systems Appro val / Stamp HW-2G Enclosed Br ead Cabinet NU-VU ® HW-2G Enclosed Br ead Cabinet SPECIFICA TIONS: LISTINGS: The HW-2G has NSF listings.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Nu-Vu HW-2G (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Nu-Vu HW-2G heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Nu-Vu HW-2G vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Nu-Vu HW-2G leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Nu-Vu HW-2G krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Nu-Vu HW-2G bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Nu-Vu HW-2G kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Nu-Vu HW-2G . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.