Gebruiksaanwijzing /service van het product B703850 van de fabrikant NuTone
Ga naar pagina of 2
KEY P ART NUMBER NO. DESCRIPTION B703850 B704850 1 Mirror A99050348 A99050344 2 Handle A97017873 A97017873 3 Shelf Bracket - Left 3333L --- Shelf Bracket - Right 3333R --- 4 Shelf A98010537 --- 5 T ra.
Garantia Limitada de un Año GARANTÍA DEL PROPIET ARIO: Broan-NuTone garantiza al comprador consumidor original de sus productos, por el período de un (1) año desde la fecha original de compra, que tales productos están libres de defectos en material y mano de obra.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat NuTone B703850 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen NuTone B703850 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens NuTone B703850 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding NuTone B703850 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over NuTone B703850 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van NuTone B703850 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de NuTone B703850 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met NuTone B703850 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.