Gebruiksaanwijzing /service van het product P335 van de fabrikant ACCO Brands
Ga naar pagina of 2
USER GUIDE BEDIENUNGSANLEITUNG MODE D’EMPLOI BEDIENINGSHANDLEIDING ISTRUIONI PER L ’USO INSTRUCCIONES DE FUNCIONAMIENTO BRUKSANVISNING BRUKERVEILEDNING KÄYTTÄJÄN OP AS BRUGERHÅNDBOG INSTRUÇÕ.
Acco Polska sp. Z.o.o. Lazy , ul. Kwiatowa 17, 05 552 W olka Kosowska. T el: 0-600-380-718 Acco Nordic Region Kontor 1, Sidensvansvägen 8, S-19255 Sollentuna. T el: 08 444 5191. Fax: 08 444 5199 Somen Huoltopalvelu oy Kanaamouka 1 00360 Helsinki. T el: 956 050 510.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ACCO Brands P335 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ACCO Brands P335 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ACCO Brands P335 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ACCO Brands P335 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ACCO Brands P335 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ACCO Brands P335 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ACCO Brands P335 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ACCO Brands P335 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.