Gebruiksaanwijzing /service van het product QTXEN110S van de fabrikant NuTone
Ga naar pagina of 2
SPECIFICA TION SHEET REFERENCE QTY . REMARKS Project Location Architect Engineer Contractor Submitted by Date MODEL QTXEN1 10S VENTILA T OR 21F 99044990A A modern-styled, high performance fan, with sensing circuitry , that “knows” when to ventilate the room.
Broan-NuT oneLLCHartford,Wisconsinwww .nutone.com888-336-3948 PERFORMANCE RA TINGS MODEL QTXEN1 10S VENTILA TOR AMPS Model Amps* QTXEN1 10S 0.3 WEIGHT Model Shipping Weight QTXEN1 10S 12.2lbs.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat NuTone QTXEN110S (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen NuTone QTXEN110S heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens NuTone QTXEN110S vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding NuTone QTXEN110S leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over NuTone QTXEN110S krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van NuTone QTXEN110S bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de NuTone QTXEN110S kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met NuTone QTXEN110S . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.