Gebruiksaanwijzing /service van het product 8z van de fabrikant Oki
Ga naar pagina of 2
V ersatile personal printing for the way you work. The OKIP A GE ® 8z, with its ultra- compact design, fast 8 ppm output, and low operating costs, is the ideal printer for any desktop – in the corpor ate office, home office or classroom. Big savings that go directly to y our bottom-line.
OKIP AGE 8 z costs you up to 45% less than inkjet printers and up to 25% less than desktop laser printers. T otal Cost-of-Ownership 3 -Y ear Expense 1 A VE RAGE I N KJET A VE RAGE DE SKT OP LAS E R OKI P AGE 8z 1 Based on print usage of 1,000 pages per month at 20% page coverage.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Oki 8z (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Oki 8z heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Oki 8z vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Oki 8z leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Oki 8z krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Oki 8z bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Oki 8z kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Oki 8z . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.