Gebruiksaanwijzing /service van het product B4000 Series van de fabrikant Oki
Ga naar pagina of 2
If you have an infrastructure to create signage already in place but wind up outsourcing the jobs to a commercial printer and shipping piles of signs to your many store locations, OKI ® has a real cost-saving solution for you.
To contact Oki Data Americas, Inc. In USA: 2000 Bishops Gate Blvd. Mount Laurel, NJ 08054-4620 Te l: 800.OKI.DA T A (800.654.3282) Fax: 856.222.5320 In Canada: 2735 Matheson Blvd. East Mississauga, Ontario L4W 4M8 Te l: 905.238.4250 Fax: 905.238.4421 In Latin America and Mexico: 2000 Bishops Gate Blvd.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Oki B4000 Series (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Oki B4000 Series heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Oki B4000 Series vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Oki B4000 Series leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Oki B4000 Series krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Oki B4000 Series bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Oki B4000 Series kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Oki B4000 Series . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.