Gebruiksaanwijzing /service van het product MGC-100 van de fabrikant Accordance Systems
Ga naar pagina of 2
www .accordnetw orks.com BRO ADBAND VISU AL COMMUNICA TIONS ARCHITECTURE The MGC-100 is a robust telecom architectur e that maximizes system a vailability .
US OFFICE Atlanta, Georgia, USA Phone: +1 770 641 4400 Fax: +1 770 641 4499 EUROPEAN OFFICE Hare Hatch, Berkshire, UK Phone: +44 1189 704400 Fax: +44 1189 704499 ISRAEL OFFICE Petach-Tikva, Israel Pho.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Accordance Systems MGC-100 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Accordance Systems MGC-100 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Accordance Systems MGC-100 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Accordance Systems MGC-100 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Accordance Systems MGC-100 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Accordance Systems MGC-100 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Accordance Systems MGC-100 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Accordance Systems MGC-100 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.