Gebruiksaanwijzing /service van het product BP791IT van de fabrikant Omron Healthcare
Ga naar pagina of 3
Getting Started with your Omron 10 Series + ™ BP791IT Blood Pressure Monitor and Microsoft® HealthVault™ Welcome! This .
o Set the month If the month is not correct: • press the up button to increase the mo nth • press the down .
3 HealthVault Connection Center will sense when your device has been connecte d to your computer and will prompt you to upload your test reading. ¾ Follow the on ‐ screen prompts.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Omron Healthcare BP791IT (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Omron Healthcare BP791IT heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Omron Healthcare BP791IT vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Omron Healthcare BP791IT leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Omron Healthcare BP791IT krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Omron Healthcare BP791IT bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Omron Healthcare BP791IT kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Omron Healthcare BP791IT . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.