Gebruiksaanwijzing /service van het product 755 van de fabrikant Palm
Ga naar pagina of 2
Microphone Expansion Card Slot IR P ort Ta l k Phone Pow er/End Numbered Key s K eyboard MyT reo R egistration, bonus softw are, and support . Press Applications a nd s el ec t MyT reo . Quick T our Introduction to many of y our smart de vice’ s fea tures.
R ead This F irst P alm, Inc . 950 W . Maude Av e. Sunnyv ale, CA 94085 U.S .A. Intellectual Property Notices © Sprint Nextel. All rights reserv ed. No reproduction in whole or in part without prior written approval. Sprin t, and other trademarks ar e trademarks of Sprint Nextel.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Palm 755 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Palm 755 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Palm 755 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Palm 755 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Palm 755 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Palm 755 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Palm 755 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Palm 755 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.