Gebruiksaanwijzing /service van het product 6298 van de fabrikant Panasonic
Ga naar pagina of 2
Panasonic Electric Works Fire & Security Technology Europ e AB Jungmansgata n 12, SE- 211 19 Malm ö, Sweden Tel: +46 (0)40 697 70 00 • Fax : +46 (0)40 697 70 99 info-fste@eu.
All technical features and data are subject to changes without notice, resulting fro m continuous development and improvement. Product Leaflet Date of issue Revision / Date of revision MEW0013 2 2001-10- 19 9 / 2008- 10-10 Type numbers 6295 Enclosed heat detector, 57 ° C, class A2 S (54 to 70 ° C).
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Panasonic 6298 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Panasonic 6298 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Panasonic 6298 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Panasonic 6298 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Panasonic 6298 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Panasonic 6298 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Panasonic 6298 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Panasonic 6298 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.