Gebruiksaanwijzing /service van het product VE-GP10 van de fabrikant Panasonic
Ga naar pagina of 2
76 Quick Reference Guide Parts Descriptions ■ 本機は日本国内用です。 国外での使用に対するサービスは致しかねます。 ■ This product is designed for use in Japan. Panasonic cannot provide service for this product if used outside Japan.
77 ■ T o receive a call When the phone rings... Lift the personal phone from the charger or press . T alk......T o end the call, place the personal phone on the charger or press . ■ T o make a call using the speakerphone (Hands-free talk) Press ( 3 ).
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Panasonic VE-GP10 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Panasonic VE-GP10 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Panasonic VE-GP10 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Panasonic VE-GP10 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Panasonic VE-GP10 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Panasonic VE-GP10 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Panasonic VE-GP10 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Panasonic VE-GP10 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.