Gebruiksaanwijzing /service van het product Games van de fabrikant Parker Hannifin
Ga naar pagina of 9
.
.
The Armies. There are 6 corn lete sets of armies, & containing 3 Y denominations of army pieces: &try (worth l), Cavalry (worth 5 &try), and Artinej (worth 10 Infantry, or 2 Cavalry).
On your tum, try to capture territories by defeating your opponents' armies. But be careful: Winning battles will depend on careful planning, quick decisions and bdd moves. You'll have to place your forces ,wisely, attack at just theright time and t$rtiQ you deknses against all enemies.
After the sixth set has been traded in, each additional set is worth 5 more armies. Example: If you trade in the seventh set, you get 20 armies; if you I trade in the eighth, you get 25 mes, and so om "First" and "second" set, etc.
capturing territories. As s- as you defeat the last opposing army on a territory, you capture that territory and must occupy it immediately. To do so, move in at least as many annies as the number of dice you rolledin your last battle.
ATTACKING 01 your turn, you may attack any territory adjacent to one of your own. Whenever you attack a "neutral" territory, your opponent rolls to defend @w "neutral" territory.
INITIAL ARMY PLACEMENT 1. Select a color aq8, depending on the number of playem, c~unt Out the "armies" you'll need to start the me. , ' , If3 ~WCI~~ a& P~P COW QP~ ?5 If4 ~~J~P~~YQT-WW~O -try. If 5 are playing, each player counts out 25 Infantry.
Advantage when attaddng. If you have a RISK card that shows either the temtory you're attacking from or the territory you're attacking: You may, if you wish, re-roll any one die on each battle involving that tenitory. To do so, place the card face up in front of you and roll the die again.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Parker Hannifin Games (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Parker Hannifin Games heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Parker Hannifin Games vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Parker Hannifin Games leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Parker Hannifin Games krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Parker Hannifin Games bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Parker Hannifin Games kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Parker Hannifin Games . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.