Gebruiksaanwijzing /service van het product Dyna-Wave van de fabrikant Pentair
Ga naar pagina of 2
Special f eatures lik e fountains and waterfalls can create a dazzling display of water in y our poolscape. But before the sho w can go on, some behind-the-scenes w or k m ust tak e place. That’ s where the Sta-Rite Dyna-W av e ™ water feature pump gets into the act.
® Dyna-W a v e ™ W ater Featur e Pumps pumps / f ilters / heaters / heat pumps / automation / lighting / cleaners / sanitizers / maintenance pr oducts www .staritepool.com Phone: 800-831-7133 Fax: 800-284-4151 12/05 Par t# P1-709 ©2005 P entair W ater Pool and Spa, Inc .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Pentair Dyna-Wave (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Pentair Dyna-Wave heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Pentair Dyna-Wave vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Pentair Dyna-Wave leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Pentair Dyna-Wave krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Pentair Dyna-Wave bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Pentair Dyna-Wave kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Pentair Dyna-Wave . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.