Gebruiksaanwijzing /service van het product 516-015 van de fabrikant Ativa
Ga naar pagina of 2
RJ-45/ RJ-11 RJ-45/ RJ-11 RJ-45/ RJ-11 RJ-45/ RJ-11 CABLE IN CABLE OUT Building Wiring Fault Phone or Fax User Guide 1 CONTENTS 2 3 CONNECT BA TTER Y CARTRIDGE OPERA TING ENVIRONMENT 3 4 CONNECT EQUIP.
TROUBLESHOOTING Problem Possible Cause Corrective Action UPS will not switch on. UPS not connected to AC power source. Ensure the UPS is securely connected to an AC outlet. UPS circuit breaker “tripped”. Disconnect non-e ssential equipment from th e UPS.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Ativa 516-015 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Ativa 516-015 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Ativa 516-015 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Ativa 516-015 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Ativa 516-015 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Ativa 516-015 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Ativa 516-015 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Ativa 516-015 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.