Gebruiksaanwijzing /service van het product STK501 van de fabrikant Atmel
Ga naar pagina of 2
STK501 O A VR Studio ® Operated O Plug-in Module for STK500 (STK500 Required) O Serial In-System Programming O Parallel High-voltage Programming O Zero Insertion For ce Socket for TQFP Packages O All.
64- PIN A VR E XP ANSION B OARD STK501 ©Atmel Corporation, 2002 Atmel Corporation makes no warranty for the use of its products, other than those expressly contained in the Company’ s standard warranty which is detailed in Atmel’ s T erms and Conditions located on the Company’ s web site.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Atmel STK501 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Atmel STK501 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Atmel STK501 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Atmel STK501 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Atmel STK501 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Atmel STK501 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Atmel STK501 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Atmel STK501 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.