Gebruiksaanwijzing /service van het product CS50 van de fabrikant Plantronics
Ga naar pagina of 12
.
0 0 0 Plantronics cs50/60-UsB WIRELESS HEADSET SySTEm USER GUIDE.
3 REGISTER YOUR PRODUCT ONLINE Visit www.plantronics.com/productregistration to register your CS60-USB product online so that we can provide you with the best possible service and technical support.
0 0 4 5 FEATURES Back and side AC charger port Subscription button access hole (paperclip required) Front Charge contacts Headset docking cradle Charge indicator light (red) Status indicator light (gr.
1. Slide headset into charging cradle. 2. Gently press down on the headset to ensure that headset is in correct position. Red charge indicator light on base will illuminate while charging and will go off completely when fully charged.
0 0 8 9 Plantronics PerSono Suite software provides the link between your CS60-USB headset and compatible softphone applications on your computer. PerSono Suite software provides the ability to remotely detect and answer/end a call from your softphone application via the headset call control button.
10 11 To make a call: Press the call control button on the headset. The status indicator lights on both the base and the headset should go on, indicating a successful link. Dial using softphone. To answer a call: Press the call control button on the headset to answer a call.
0 0 ADJUSTING VOLUME, INITIATING FLASH Major Adjust Minor Adjust Rock the headset volume control back and forth to adjust listening volume. To adjust the listen or speak volume of the softphone, please refer to the softphone user documentation.
Rock in one direction for more than 2 seconds Flash Short key press straight in Mute Ascending/descending tones, 2 tones at limit Rock back and forth Listening volum e Action Tone Press straight in an.
• Lower the listen volume on your softphone until the distortion disappears. • If the distortion is still present, lower the listen volume control on the computer. • Adjust volume on headset. See page 12. • Speak volume is too high. Lower the speak volume on your softphone until the noise disappears.
0 The custom battery inside the headset should last 2-3 years. When talk time decreases significantly, you should replace the battery. Call Plantronics at 0800 410 014 to order one. Once you have received it, follow directions below to replace. BATTERY REPLACEMENT Pinch both sides of the battery cover and lift to remove.
0 © 2006 Plantronics, Inc. All rights reserved. Plantronics, the logo design, CS60, PerSono Suite and Sound Innovation are trademarks or registered trademarks of Plantronics, Inc. Microsoft and Windows are either registered trademarks or trademarks of Microsoft Corporation in the United States and/or other countries.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Plantronics CS50 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Plantronics CS50 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Plantronics CS50 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Plantronics CS50 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Plantronics CS50 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Plantronics CS50 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Plantronics CS50 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Plantronics CS50 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.