Gebruiksaanwijzing /service van het product EncorePro 79534-01 van de fabrikant Plantronics
Ga naar pagina of 3
Plantr onics Encor ePr o ™.
.
Plantronics, Inc. 345 Encinal Santa Cruz, CA 95060 United States T el: 800-544-4660 T el: 831-426-5858 www .plantronics.com ©2008 Plantronics, Inc. All rights r eserved. Plantr onics, the logo design, Encore Pr o and Sound Innovation are trademarks or r egister ed trademarks of Plantronics, Inc.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Plantronics EncorePro 79534-01 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Plantronics EncorePro 79534-01 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Plantronics EncorePro 79534-01 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Plantronics EncorePro 79534-01 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Plantronics EncorePro 79534-01 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Plantronics EncorePro 79534-01 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Plantronics EncorePro 79534-01 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Plantronics EncorePro 79534-01 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.