Gebruiksaanwijzing /service van het product H41(N) van de fabrikant Plantronics
Ga naar pagina of 2
Quick R efer ence Headset Models: DuoPro Encore Supra T riStar Mirage Benefit Find the headset style you prefer to wear: Convertible • Switch between over -the-head and over -the-ear styles Over -t.
Quick R efer ence Headsets and Amplifier Systems for the Call Center Headset Amplifiers and Complete Headset T elephones Headset Amplifier Models Headset T elephone …then choose an amplifier to connect your headset to your agent’ s telephone.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Plantronics H41(N) (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Plantronics H41(N) heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Plantronics H41(N) vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Plantronics H41(N) leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Plantronics H41(N) krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Plantronics H41(N) bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Plantronics H41(N) kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Plantronics H41(N) . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.