Gebruiksaanwijzing /service van het product P830-M van de fabrikant Plantronics
Ga naar pagina of 2
Getting started: The Plantronics Calisto speakerph one is ready to use with your computer an d Micr osoft® Lync ™ . 1. Connect your speakerphone to th e computer. If this is the fir st time you are connecting, wait for the in stallation process to complete.
Making and Receiving Cal ls with Micro soft Lync To MAKE a call: To call an existing c ontact, click on the drop down next t o their name (1) and select the number you would like to call (2). You can also ent er a phone number manually using the search box l ocated at the top of the main Microsoft Lync screen (3).
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Plantronics P830-M (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Plantronics P830-M heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Plantronics P830-M vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Plantronics P830-M leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Plantronics P830-M krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Plantronics P830-M bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Plantronics P830-M kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Plantronics P830-M . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.