Gebruiksaanwijzing /service van het product Savor M1100 van de fabrikant Plantronics
Ga naar pagina of 11
LEARN MORE Savor ™ M1100 ™ Bluetooth ® Headset.
T AKE A GOOD L OOK CALL BUTTON • T akeacallorendit (1 tap) • Redial (2 taps) • Reconnectlostconnection (1 tap) • Activatepairingafterinitials.
CONNECT T O Y OUR PHONE “Pairing” connects your headset to your phone. “Multipoint” technology lets you use this headset with two phones. 1. READY Activate the Bluetooth feature on your phone, then use the phone’s settings to add/search/discover new Bluetooth devices.
FIND Y OUR GROO VE The loop of the gel eartip tucks into the back curve of your ear for a stable fit. T ry on the headset. The eartip is positioned to suit most people, but you may want to rotate it to best fit your left or right ear. The gel eartip and speaker click into matching grooves so the eartip doesn’t move out of place during use.
MIX AND MA TCH FOR BEST FIT If the gel eartip feels loose or tight in your ear, then change it. T o replace the medium gel eartip for small or large, pull the loop of the gel eartip to remove it.
MORE ABOUT MUL TIPOINT Plantronics M1100 supports multipoint technology, which allows you to use one headset with two different Bluetooth mobile phones.
LISTEN T O THE V OICE WHA T YOU’LL HEAR WHEN YOU’LL HEAR IT PowerOn After sliding the Power switch to “on” position PowerOff After sliding the Power switch to “off” position T alk.
V OICE COMMANDS Y ou can give your headset a command, and it will whisper the answer or do what you say. If your command is not recognized by the headset, you may hear a help- ful prompt like “Always remember the “What Can I Say?” command for a list of active commands”.
TIPS Pair/Connect Just Once: Pairing is a one-time process unless your phone loses the connection or you want to pair a new phone. Know How to Reconnect: Y our headset tries to reconnect a lost connection. If it can’t, then tap the Call button once or manually reconnect via the phone’s Bluetooth device menu.
SPECIFICA TIONS T alkTime Up to 4 hours StandbyTime Up to 7 Days OperatingDistance(Range) Up to 33 feet (10 meters), Class II HeadsetW eight 9 grams HeadsetDimensions 55 x 16 x 12 mm.
NEED MORE HELP? Phone support in USA: 1-866-363-BLUE (2583) F AQs: www.plantronics.com/M1100faq 1-year limited warranty details: www.plantronics.com/warranty © 2011 Plantronics, Inc. All Rights Reserved. Plantronics, M1100, Savor and V ocalyst are trademarks or registered trademarks of Plantronics, Inc.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Plantronics Savor M1100 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Plantronics Savor M1100 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Plantronics Savor M1100 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Plantronics Savor M1100 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Plantronics Savor M1100 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Plantronics Savor M1100 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Plantronics Savor M1100 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Plantronics Savor M1100 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.